Vill du anmäla dig?
Det gör du här

4 april 11:30-13:30 | Learning lounge by tribe

Så planerar du content för B2B

Det här eventet genomfördes den 4 april 2024. Prenumerera gärna på vårt nyhetsbrev för att få information om kommande event.
Prenumera på vårt nyhetsbrev

Välkommen till Learning Lounge by Tribe: den här gången tillsammans med Handelskammaren Mälardalen. Vi bjuder in till lunchseminarie där vi ska prata om content inom B2B-segmentet.

Vi pratar på tok för lite om content inom segmentet B2B. Även om vi inom B2B fortfarande riktar oss till människor så skiljer sig marknadsföring inom B2B mot B2C. Det är ofta fler personer inblandade i besluten, tidsmässigt längre beslut och ofta större summor. Så hur ska vi arbeta med content på ett sätt som fungerar för detta segment?

Det får du med dig:

  • Då är din målgrupp köpredo: stor skillnad mellan B2B och B2C
  • Kategorisera ditt content och få grymma insikter
  • Därför kommer content marketing fortfarande vara relevant – trots AI
  • Vi exemplifierar och konkretiserar så att du får med dig handfasta tips

Information om frukostseminariet

Var är eventet?

Makeriet, Kungsgatan 3 i Örebro. Föreläsningen ges på våning 2.

När är DET?

Torsdag 4 april 2024
11:30-12:30 Föreläsning våning 2
12:30-13:30 Lunch våning 1

Vad kostar det?

Medlem i Handelskammaren Mälardalen: 150 kr
Icke medlem: 295 kr
Lunch och föreläsning ingår i priset.

Vem passar eventet för?

Det här eventet är värdefullt för dig som på något sätt är involverad i företagets marknadsföring. Kanske är du kommunikations- eller marknadschef, marknadsansvarig, sociala medier-ansvarig, eller bolagsägare/VD.

Eller så är du helt enkelt en person som vill lära dig mer om hur man skapar riktigt bra content för B2B!

Boka din plats

Toppen, tack för din anmälan! 

Du kommer strax få ett mail från oss med en länk med allt du behöver veta.

PS. Glöm inte att kolla i skräpposten också, mailet kan hamna där ibland!
Oj, något gick fel. Fyll i alla fält så går det galant!

Learning Lounge börjar om...

00
Dagar
00
timmar
00
minuter
00
sekunder

Vi som håller i Learning Lounge

Anna Pojen

Ägare och strateg på Tribe Lounge. Har tidigare arbetat som globalt ansvarig för digitala kanaler på ASSA ABLOY Group. Drivit många komplexa webbprojekt genom åren. Ser till att ditt varumärke når sin fulla potential i alla kontaktytor.

Caroline Aspvik

Carro är designer och Digital Producer på Tribe Lounge. Med digital design och grafisk formgivning i ryggmärgen har Caroline stenkoll på färg och form. Hon var en del av designteamet bakom prisade webben som höjs upp i Learning Lounge.  

Malin Karlsson

Content Manager på Tribe Lounge. Från strategisk analys sätter Malin upp KPI:er och arbetar med innehåll och SEO för att möta målen. Gillar särskilt att utmanas med microcopy och att hjälpa dig skapa värde mellan olika digitala kanaler.